Ena izmed metod marketinga je tudi telefonska prodaja, s katero lahko povišamo dobiček. Pri tem je zelo pomembna komunikacija s strankami. Stranke so zelo različne in se tudi različno odzivajo, kadar je telefonska prodaja na delu. Zato moramo osebje, ki se ukvarja s telefonsko prodajo posebej usposabljati.
Pripraviti jih je potrebno na različne odzive strank ter vodenje k prijazni in uspešni komunikaciji. Zaposleni se prav tako morajo vse naučiti o izdelku, ki ga prodajajajo. Stranka takoj zazna, kadar prodajnik nima znanja in prodaja propade. Pri telefonska prodaja ne sme biti predolga, ker se bo stranka naveličala poslušati. Pomembno je, da podamo ključne informacije in da znamo odgovarjati na vprašanja o izdelku, ki ga prodajamo. Ker imamo ljudje različne potrebe in želje, mora prodajnik prepoznati kakšne so potencialne lastnosti kupca. Veliko ljudi telefonski klic takoj zavrne, ker se bojijo, da jim bomo nekaj na silo prodali. Običajno se telefonski pogovor snema, na kar se mora strnko prej obvestiti. S temi posnetki, se potem lahko naredi analiza, kje je potrebno izboljšati sistem, ki ga nudi telefonska prodaja in prodajniki. Potem se zaposleni tudi skupaj sestanejo in delajo analize, kje lahko prodajo izboljšajo. Pri tem se pogovorijo tudi o negativni plati te prodaje. Potrebna je tudi mesečna realizacija, da lahko rečemo, da je telefonska prodaja uspešna.
Kot kupec sem bila pogosto deležna telefonskih klicev, kjer so prodajali izdelke. Jaz sem bila vedno prijazna in vprašala o izdelku, v kolikor me je zanimal. V kolikor pa izdelka nisem želela sem se prijazno zahvalila. Vendar kar nekaj znancev sem pa že videla, ki so se močno razjezili v kolikor so prejeli takšen klic. Iz tega sem se tudi naučila, kako je potrebno ravnati s strankami. Vsekakor je telefonska prodaja lahko donosna in poveča prodajo tudi za polovico. Odvisno kaj prodajamo in kakšni so naši postopki oglaševanja in prodaje.